نوشته شده توسط : بورس سی تو

آسانسور خودرو بر جایگزین رمپ‌های پر دردسر در ساختمان‌ها هستند و قابلیت این را دارند که خودروها را بین طبقات به صورت عمودی جابجا کنند.

آسانسور خودرو بر امروزه در ساختمان‌های که شیب رمپ خیلی تند دارند و خودروهای شاسی‌بلند در آنها گیر می‌کنند و یا امکان تعریف رمپ در ساختمان به دلیل سطح اشغال بالا وجود ندارد، یا برای انتقال مستقیم خودرو در انبارها می‌توانند راه حل خوبی باشد.

آسانسور خودرو بر می‌توانند به تنهایی یا در کنار پارکینگ مکانیزه در تامین پارکینگ بیشتر برای ساختمان شما راهگشا باشند.

 آسانسور خودرو بر یا بالابر خودرو

لیست قیمت آسانسور خودرو بر یا بالابر خودرو

یکی از سیاست‌های صادقانه پلاس پارکینگ در زمینه‌ پارکینگ مکانیزه و یا بالابر خودرو  این است که، یک حدود قیمت از محصولات بالابر خودرو و یا پارکینگ مکانیزه را در سایت‌ https://plus-parking.com درج می‌کند.

اما همانطور که خودتان می‌دانید متاسفانه در کشور ما قیمت‌ها پایداری چندانی ندارد و مدام دست‌خوش تغییر هستند.

در بحث پارکینگ مکانیزه و بالابر خودرو، قیمت فولاد و البته دلار تاثیر قدرتمندی دارد و تغییر هر کدام از پارارمترهای فوق می‌تواند در حدود این قیمت تاثیر داشته باشد.

به همین دلیل در صورتی که نیاز به یک بالابر خودرو یا آسانسور خودروبر و یا پارکینگ مکانیزه دارید حتما با شماره 09120536138 سعید فرجی تماس حاصل فرمایید تا کارشناس ما در اسرع وقت پاسخگوی شما باشند.

قیمت‌های ذیل  در تاریخ 1399/8/1 قید گردیده است. و هیچ ضمانتی بابت تامین با قیمت‌های ذیل در زمان درخواست مشتریان عزیز به دلیل نوسانات رایج در کشورمان ایران وجود ندارد.

لیست قیمت انواع آسانسور خودرو بر یا بالابر خودرو

*قیمت‌های فوق فقط مربوط به خرید خود دستگاه می‌باشد. و تحویل درب کارخانه است. دستمزد نصب، حمل و جرثقیل  برحسب شهر و شرایط محل نصب جداگانه محاسبه می‌گردد.

**امکان آموزش نصب به شرکت‌های نصاب آسانسور مورد اعتماد خودتان در محل کارخانه و به صورت رایگان نیز وجود دارد. شرکت پلاس پارکینگ امکان ارائه آسانسورهای خودروبر با محل نصب جک وسط و یا جک بقل که معمولا برای ارتفاع های بیش از 4.5 متر استفاده می‌شوند، را هم دارد.

که در این موارد برحسب اطلاعات دریافتی از مشتری مانند کورس جابجایی، ظرفیت حمل، دارای کابین یا بدون کابین، سختی نصب، تعداد ایستگاه‌های توقف و... استعلام قیمت تقدیم مشتری می‌گردد.

آسانسور خودرو بر بر اساس موارد زیر تقسیم‌بندی می‌شوند:

  1. کورس حرکتی
  2. نوع و محل نصب جک
  3. ظرفیت تحمل بار
  4. با کابین یا بدون کابین
  5. شرکت سازنده

مشاوره و راهنمایی در انتخاب آسانسور خودروبر پارکینگ

کارشناسان پلاس پارکینگ با توجه با ارتباط مستقیم با مشتریان و  تولید کنندگان و بررسی فنی شرایط نصب در پروژها یکی از این چهار مدل آسانسور خودرو بر را به شما مشتریان عزیز معرفی می‌کند.

سعی ما این است که مشاوری صادق و صبور برای شما مشتریان عزیز باشیم. همین حالا برای مشاوره خرید انواع پارکینگ طبقاتی مکانیزه و آسانسور ماشین با ما تماس گیرد.

09120536138 سعید فرجی

انواع مدل آسانسور خودرو بر یا بالابر ماشین

  • آسانسور خودروبر مدل D

این آسانسور خودرو بر از یک صفحه متحرک و دو ستون تشکیل شده است. این مدل ساده‌ترین نوع و البته ارزان‌ترین  بالابر خودرو می‌باشد که می‌تواند در برخی پروژه‌ها راه‌گشای خوبی باشد.

البته باید یادآور شویم که مدل خودرو بر در واقع یک مدل پارکینگ مکانیزه است ولی می‌توان برای آن کاربری آسانسور هم در نظر گرفت ولی سطح استاندارد پایینی دارد.

البته با اضافه کردن برخی ابزارآلات مکانیکی می‌توان ایمنی آن را افزایش داد و یا حتی در مکان‌هایی آنها را نصب کرد که تردد افراد در زیر آن انجام شود.

آسانسور خودروبر مدل D

ابعاد آسانسور خودروبر نوع D

ابعاد آسانسور خودروبر نوع D

مشخصات فنی بالابر خودرو (آسانسور خودرو بر) نوع D

مشخصات فنی بالابر خودرو (آسانسور خودرو بر) نوع D

 

  • آسانسور خودرو بر یا بالابر خودرو نوع C

آسانسور خودرو بر یا بالابر خودرو نوع C

این آسانسور خودروبر از چهار ستون و یک صفحه تشکیل شده است. این مدل برای ارتفاع‌های محدود و یک طبقه و با ارتفاع حداکثر 2.5 متر بهترین گزینه می‌باشد.

زیرا استحکام و ایمنی بسیار بالاتری به نسبت مدل بالابر خودرو مدل  D دارد و هم نسبت به سایر مدل‌های خودرو بر قیمت مناسب‌تری دارد.

لازم به یادآوری است که این آسانسور خودرو بر هم در واقع یک پارکینگ مکانیزه دبل غیرمزاحم دفنی  یا  PIT PARKING  هست، و برای کاربری بالابر خودرو هم قابلیت استفاده دارد.

از نظر مشخصات فنی هم بسیار نزدیک به آسانسور خودرو بر نوع  D  است. که در بالا اطلاعات اجمالی درباره آن ارائه شد.

اندازه آسانسور خودرو بر یا بالابر خودرو نوع C

  • آسانسور خودرو بر یا بالابر خودرو مدل B

آسانسور خودرو بر یا بالابر خودرو مدل B

خودروبر نوع  B در دسته‌بندی سیزر و یا  قیچی بالابر خودرو قرار می‌گیرند. این جک‌های بالابر خودرو یک روش استاندارد در مورد جابجایی خودرو و بارهای سنگین هستند که روش پذیرفته شده‌ای در دنیا در خصوص جابجایی خودرو در محور عمودی می باشد.

این آسانسور خودروبر که نیرو محرکه خود را از هیدرولیک دریافت می‌کند. دارای استاندارد و ایمنی بالایی در زمینه آسانسور خودروبر می‌باشد.

مشخصات فنی آسانسور ماشین یا بالابر خودرو مدل B

مشخصات فنی آسانسور ماشین یا بالابر خودرو مدل B

** البته بالابر خودرو نوع B برحسب موارد ذیل، دارای مدل‌های متفاوتی می‌باشد که جهت راهنمایی بیشتر لطفا با مشاور پلاس پارکینگ با شماره 09120536138 سعید فرجی تماس بگیرید.

  • کورس حرکتی
  • نوع کفی پالت
  • با کابین یا بدون کابین
  • ظرفیت وزنی مختلف

 

  • آسانسور خودروبر یا بالابر خودرو مدل A

این مدل آسانسور خودرو بر از نظر کارکرد مشابه نوع B از مدل سیزر یا  قیچی بالابر خودرو می‌باشد. و دارای کیفیت بالا در ساخت و سیستم کنترل خوب و دقتی عالی است.

و تفاوت فنی زیادی با نمونه آسانسور مدل  B ندارد. تفاوت اصلی آنها در شرکت سازنده بالابر خودرو می‌باشد. که هر دو ایرانی هستند. فقط در بحث قیمت، نحوه شیلد بندی و برخی از خدمات این دو شرکت تفاوت‌هایی با هم دارند.

که شرکت پلاس پارکینگ نمایندگی فروش هر دو شرکت را دارد و کارشناس پلاس پارکینگ برحسب نیاز مشتری و آشنایی با توانمندی و محدودیت‌های این دو شرکت، یکی از آنها را به عنوان تامین کننده به مشتری، معرفی می‌کند.

[caption id="attachment_420" align="aligncenter" width="960"]آسانسور خودرو بر یا بالابر خودرو مدل A این مدل از آسانسورهای خودرو را می‌توان به جرات به عنوان یک رقیب قدرتمند برای نمونه خارجی معرفی کرد زیرا کیفیت و مهندسی ساخت بالایی در ساخت و مونتاژ این آسانسور خودرو بر لحاظ شده است.[/caption]

نمونه کارهای نصب شده از آسانسور خودرو بر و یا بالابر خودرو در ایران

نمونه کارهای نصب شده از آسانسور خودرو بر و یا بالابر خودرو در ایران



:: برچسب‌ها: قیمت آسانسور خودرو بر, آسانسور ماشین بر, آسانسور خودرو بر, ساختمان یا آسانسور ماشین بر, قیمت آسانسور ماشین, ضوابط آسانسور ماشین, آسانسور جک خودرو بر, آسانسور هیدرولیک خودروبر, ابعاد آسانسور خودروبر, ,
:: بازدید از این مطلب : 266
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بورس سی تو

پارکینگ مربعی یا سیستم پارکینگ گردشی چند لایه به انگلیسی PDX Multilayer circulation parking system یکی از کاراترین و کم استهلاک‌ترین پارکینگ‌ مکانیزه در دنیا می‌باشد که کاربری‌های خاص خود را در حوزه تامین پارکینگ دارد و مناسب برای تامین کسری پارکینگ ساختمان‌های مسکونی یا مسکونی اداری است، که معمولا در جانمای گوشه‌ی از ملک را محل تردد خودرو در نظر می‌گیرند.

این پارکینگ از نظر هزینه در رنج متوسط قیمتی قرار دارد و از مزایای اصلی آنها هزینه تعمیر و نگه‌داری کم و ایمنی بالاست. شرکت پلاس پارکینگ در تبریز یک پارکینگ مربعی ۱۵ واحدی را در دستور کار خود دارد. جهت اخذ مشاوره با ما تماس بگیرید.

نحوه و مکانیزم حرکت پارکینگ فول مکانیزه مربعی

 

پارکینگ مربعی فول مکانیزه یا q parking

 

پارکینگ مربعی فول مکانیزه یا q parking

 

پارکینگ مربعی فول مکانیزه یا q parking

 

پارکینگ مربعی فول مکانیزه یا q parking

 

پارکینگ مربعی فول مکانیزه یا q parking

 

پارکینگ مربعی فول مکانیزه یا q parking

 



:: برچسب‌ها: رفع کسری پارکینگ, شرکت سازنده پارکینگ, پارکینگ مربعی, قیمت پارکینگ مکانیزه, ساخت پارکینگ طبقاتی, ,
:: بازدید از این مطلب : 263
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 3 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بورس سی تو

امروزه  با بزرگ شدن شهر ها و گسترده شدن تکنولولژی همچنین افزایش جمهیت که هر زور به تعداد افراد اضافه می شود، با کمبود زمین و فضای سبز  روبه رو می شویم، یکی از مشکلاتی که امروزه شهر های بزرگ با آن سر و کار دارند کم بود فضای برای جای پارک ماشین ها یا کمبود پارکینگ می باشد راه حل این مشکل ابجاد پارکینگ های هوشمند متعددی در نقاط مختلف شهر ها می باشد.

پارکینگ مکانیزه شامل ماشین آلات مکانیکی و الکترونیکی و دیجیتالی می باشد که با اشغال کمترین فضا می تواند تعدادی زیادی خودرو را درون خود جای دهد، یکی از مزایای پارکینگ مکانیزه طبقاطی ایجاد پارکینگ های چند طبقه ای بصورت رمپ لوپ است با این روش در کمترین فضا می توان پارکینگی ایجاد کرد که تعدادی زیادی خودرو را درون خود جای دهد. ساخت پارکینگ های مکانیزه دارای ضوابطی می باشد که در این مقاله ما قصد داریم در مورد ضوابط پارکینگ های مکانیزه صحبت کنیم.

محصولات شرکت پلاس پارکینگ

ضوابط پارکینگ های مکانیزه

ضوابط پارکینگ های مکانیزه مستقل

زمانی که می خواهید یک پارکینگ میکانیزه طراحی کنید باید به چند نکته توجه داشته باشید اول اینکه یک مسیر مستقل برای دسترسی ماشین آتشنشانی پیشبینی کنید دوم اینکه کامیون های آتشنشانی ۳۰ تن وزن دارند باید مکانی بسیار مقاوم برای کامیون آتشنشانی تعبیه کرد. مقاومت ستون های پارکینگ و همچنین مقاومت دیوارهای جانبی پارکنگ در هنگام آتش سوزی باید به مدت یک ساعت باشد پارکینگ های مکانیزه باید دارای کپسول آتش نشانی پودری با کد۷۰ باشند.محل قرارگیری این کپسول ها بهتر است در محل ورود خودرو ها یا در محل خروج خودروها قرارگرفته باشند. از مهم ترین امکاناتی که باید در پارکینگ های مکانیز تعبیه کرد، قرار دادن یک سیستم اطفاء حریق دستی است همچنین باید تمام ورودی ها و خروجی ها را با این سیستم پوشش داد. در محل ورودی پارکینگ یک عدد شیر آتشنشانی خیابانی قرار دهید تا به راحتی در دسترس برای استفاده باشد. در محل ورودی هر طبقه یک انشعاب کوپلنگی با قطر ۱٫۵ اینچ قرار داده تا بتوانبم تمام طبقات را به کمک آن پوشش دهیم.

 

ضوابط پارکینگ های مکانیزه

شیر آتش نشانی

 عرض راه های نفر رو در پارکینگ مکانیزه برابر با ۹۲ سانتیمتر است. تمامی در های موجود در پارکینگ مکانیزه باید مقاومت بالایی داشته باشند، حداقل باید یک ساعت در مقابل آتش مقاومت کنند، در این نوع پارکینگ ها باید از پنچره های چشمی که مجهز به شیشه مقاوم به آتش است استفاده کنند. تمام پارکینگ های مکانیزه باید دارای سیستم برق اضطراری باشند. در ضمن سیستم های اطفاء حریق اتوماتیک آبی(sprinkler) مطابق با NFPA13  باید در تمام قسمت های پارکینگ اجرا شود در قسمت هایی از پارکینگ که سقف دائمی وجود ندارد می توان از  اسپرینکلر های دیواری استفاده کرد. زمانی که این سیستم راه اندازی می شود، باید توانایی لازم برای تغذیه ی تمام آسانسور های آتش نشان، سیستم اعلان حریق، شبکه بارنده جعبه های آتش نشانی و سیستم تهویه دود و روشنایی اضطراری  را داشته باشد. در سیستم بالابر خودرو ها نیز باید یک سیستم انتقال خودرو حریق زده به مکان امن و تخلیه آن در نظر گرفته شود.

 

ضوابط پارکینگ های مکانیزه

ضوابط پارکینگ های مکانیزه با سیستم ترکیبی

سیستم ایمنی پارکینگ باید به گونه ای طراحی گردد، تا زمانی که یک فرد وارد پارکینگ می شود سیستم بصورت خودکار  خاموش شود و بعد از اینکه خطر رفع شد دوباره روشن شود، این سیستم دارای دولایه محافظی می باشد تا در زمانی که در لایه اول  مشکلی بوجود آمد لایه دوم فعال شود و ایمنی مجموعه را حفظ کند. در ساخت دیوار طبقات پارکینگ مکانیزه ترکیبی باید از مصالحی استفاده شود تا بتواند مقاومتی دو ساعته در برابر آتش سوزی داشته باشد. کنترل و تهویه دود حاصل از آتش سوزی باید به گونه باشد که وارد طبقات فوقانی نشود و همچنین پلکان و شیبراه نفربر برای امداد در نظر گرفته شود. توجه به چند نکته در ساخت پارکینگ طبقاتی ترکیبی ضروری است،۱- مسیری برای عبور ماشین آتشنشانی تعبیه شود.۲- مکانی تعبیه کنید که مقاومت بالایی در برابر وزن ۳۰ تنی ماشن آتش نشانی داشته باشد. جهت سهولت ورود نیروهای امدادی حداقل ارتفاع مجاز سر درب کمتر از ۴٫۵ متر نباشد.

 

در پارکینگ های مکانیزه ترکیبی برای جلوگیری از حریق به طبقات بالاتر باید از ارتباط طبقات با یکدیگر جلوگیری کرد همچنین در کف طبقات باید یک سیستم جمع آ وری بنزین و هدایت آن به قسمت ایمن ساخته شود. تمامی طبقات پارکینگ را سیستم دودبند مجهز کنید، سیستم تهویه مطبوع  باید هر یک ساعت دو بار  عمل تهویه را  انجام دهد در تمام طبقات روشنایی باید کامل باشند. تمامی درب هایی که برای پلکان دسترسی به طبقات  تعبیه شده، باید مقاومتی یک ساعت در برابر حریق  داشته باشند و از پنجره های چشمی با شیشه مقاوم نیز برخورد دار باشند.سازه فولادی به کارگیری شده در سازه مکانیزه باید جهت حریق حفاظت شود به طوری که بتوان در برابر ۲ ساعت آتش سوزی مقاومت کنند. پارکینگ های مکانیزه که بیش از ۹ متر ارتفاع دارند باید به آسانسور مخصوص آتش نشانی مجهز باشند.

 

ضوابط پارکینگ های مکانیزه

ضوابط پارکینگ های مکانیزه پازلی

پارکینگ مکانیزه پازلی به این گونه عمل می کند که فضای که پارکینگ یک خودرو در نظر گرفته شده است را به خودرو افزایش می دهد. در طراحی نوعی از این پارکینگ ها، ماشین در سطح شیبدار قرار می گیرد که این نوع طراحی اشتباه است. پارکینگ پازلی اجازه ی ساخت دارد که رمپ و پلکان های آن  از طرف سازمان آتش نشانی مورد تایید قرار بگیرد در پارکینگ مکانیزه پازلی حداکثر تعداد طبقات مجاز برای ساخت دو طبقه می باشد.

 

ضوابط پارکینگ های مکانیزه

مشکلات موجود در محل پارک اتومبیل در شهرها

  • بالا بودن حجم ترافیک شهری در کلان شهرهای بزرگ به دلیل عدم وجود فضای پارک خودرو در محدوده مراکز خرید و عمومی.
  • بالا بودن قیمت زمین و نیز وجود زمین‌هایی با مساحت کم و نواقص ابعادی و بادسترسی‌های نامناسب در مناطق بحران ترافیک
  • بالارفتن تمایل خانواده ها به داشتن خودروهای بیشتر و درگیری‌های میان همسایگانبه دلیل استفاده از فضاهای محدود معابر و ایجاد مزاحمت برای یکدیگر در هنگامپارک خودرو.
  • پایین بودن درآمد پارکینگ‌های طبقاتی سنتی به نسبت میزان سرمای ‌هگذاری و درنتیجه غیر اقتصادی شدن این شاخه از فعالیتهای اقتصادی که منجر به عدم تمایل ورود بخش خصوصی و دولتی برای توسعه آن شده است.

 

ضوابط پارکینگ های مکانیزه

ویژگی های پارکینگ های مکانیزه

  • توانایی در استفاده بهینه از فضا کاهش ارتفاع، کاهش فضای خالی بین خودروها.
  • توانایی ایجاد پارکینگ در روی زمین و یا زیر زمین به صورت ترکیبی.
  • پارکینگ های مکانیزه از نظر هزینه، بسیار هزینه ی پایین تری نسبت به سایر پارکینگ ها دارد همچنین زمان ساخت کمتری نسبت به پارکینگ های سنتی دارد.
  • توانایی جابه جایی برخی از طرح ها و تیپ ها از جایی به جای دیگر.
  • عدم نیاز به تعداد پرسنل بالا به دلیل مکانیزه بودن سیستم.
  • امنیت بالا در حفظ و نگهداری از خودرو.

 

فروش پرچم

ضوابط پارکینگ های مکانیزه تجاری

  • زير منطقه پاركينگ تجاري استفاده هاي مجاز علاوه بر پاركينگ، احداث واحدهاي تجاري و كارگاه هاي مجاز شهري و دفاتر در زيرمنطقه پاركينگ تجاري مجاز است.
  • ضوابط احداث بنا، حداكثر سطح اشغال ساختمان در همكف زيرمنطقه پاركينگ تجاري تامين نور كافي و تهويه مطبوع برابر
  • حداكثر سطح زيربنا در تمام طبقات در زير منطقه پاركينگ تجاري
  • حداكثر تعداد طبقات مجاز ساختمان در زير منطقه پاركينگ تجاري

 

 

ضوابط پاركينگ های عمومي

در مقابل هر طبقه پاركينگ عمومي مي توان از ۲۰% مساحت كل زمين جهت كاربري استفاده نمود. نوع استفاده واحدهاي تجاري حاصل از كاربری پاركينگ عمومی، با موافقت كميسيون در قانون شوراي عالي شهرسازي و معماري تعيين مي گردد. در ایجاد یک پارکینگ عمومی توجه به چند نکته ضروری است، اگر می خواهید فضایی با امکان پارک بیشتر برای خودرو ها فراهم کنید توجه داشته باشید که برای ساخت یک واحد پارکینگ دو ستون عرضی ۳ متر (سه متر) و آکس به آکس دو ستون طولی آن ۵ متر ( پنج متر ) الزامی است‌. در هر صورت عرض محل پارک کمتر از ۲/۵۰ متر نباشد‌. همچنین توجه به این نکته، برای ساختن دو واحد پارکینگ به صورت مزاحم دو ستون عرضی ۳ متر (‌سه متر‌) و طول آن ۱۰ متر (‌ده متر‌) الزامی است‌. در هر صورت عرض محل پارک کمتر از ۲/۵۰ متر نباشد‌. و در آخر برای ساخت سه واحد پارکینگ دو ستون عرضی ۷/۵۰ متر ( هفت و نیم متر‌) و دو ستون طولی آن نیز ۵ متر (پنج متر) الزامی است‌. در هر صورت عرض محل پارک کمتر از ۷ متر نباشد‌.

 

ضوابط پارکینگ های مکانیزه در مقررات ملی ساختمان

ساخت پارکینگ در قسمت هایی از  فضاي باز جزء زیربنا محسوب نمی گردد و به شرط آن که مانور اتومبیل تامین باشد در مازاد فضاي باز به ازاي هر پانزده متر مربع یک واحد پارکنیگ قابل ساخته می شود. رامپ پارکینگ در فضاي باز ساختمان جزء زیربنا نمی باشد. شما فقط مجاز به ساخت یک در ورودی برای پارکینگ می باشید، اما در صورتی که طول بر زمین ۲۰ متر یا بیشتر باشد می توانید از دو در خروجی و ورودی برای پارکینگ در نظر بگیرید. بیشترین ارتفاعی که برای پیلوت در نظر گرفته می شود تا ۴۰٫۲ متر است اما به شرطی که در جهت ساخت پارکینگ باشد بلامانع است و در صورتی که زیرزمین احداث نگردد ارتفاع اولیه تا ۶۰٫۲ متر به شرط اینکه سطح فونداسیون تا ۶۰ سانتیمتر پایین تر از گذر باشد بلامانع است.

 ارتفاع تمام شده پیلوت تا۲-۴۰ متر برای احداث پیلوت و زیرزمین در صورتی که پروانه ساختمانی صادر شده باشد هیچ مشکلی ندارد. لوله کشی های لازم و همچنین ارتفاع اولیه زیرزمین براساس پروانه تا ۳متر و ارتفاع تمام شده ۶۰٫۲ متر هیچ مشکلی ندارد و ایجاد راه ورودي پارکینگ رامپ از قسمت فضاي آزاد ساختمانی نیز مشکلی ندارد. ایجاد دو واحد پارکینگ از مجموع پارکینگ هاي مورد نیاز پشت سر هم بلامانع است. اجراي شیب مثبت جهت رامپ پارکینگ با رعایت ضوابط نورگیري زیرزمین و سایر مقررات بلامانع است.

 



:: برچسب‌ها: ضوابط پارکینگ مکانیزه ,
:: بازدید از این مطلب : 254
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 31 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بورس سی تو

نیروگاه #دماوند
از اول شهریور سال گذشته تا این لحظه حدود ۲۱ درصد نصیب سهامداران خودش کرده که نسبت به کلیت بازار بسیار عدد پایینی هست. نیازی به شلوغ کردن نمودار نمیبینم چراکه سناریوهای محتمل متعدد هستند. سهم پس از افشای افزایش نرخ ۵۰ درصدی برق بخاطر موج فروش بازار با ۶ درصد افت قیمت بازگشایی شد!!
نکته منفی سهم عرضه های سنگین و بی حساب بانک دی در این سهم هست و البته یک نکته مثبت خرید حمایتی همین بانک در معاملات روز ۳۰ اردیبهشت است.
به طور کلی این سهم نسبتا بزرگ گروه نیروگاهی کم ریسک ارزیابی میشه و شخصا در منفی های امروز حدود ده درصد سبدم رو به این سهم اختصاص دادم. احتمال نزول بیشتر منتفی نیست و هرچه قیمت پایینتر باشه شرایط جذابتر است.
طبیعتا احتمال اشتباه در این تحلیل بسیار بالاست و لذا هیچ توصیه ای برای خرید یا فروش شخص دیگری ندارم.



:: بازدید از این مطلب : 258
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بورس سی تو

نیروگاه دماوند
بانک دی که مدتیست به شدت گارد فروش گرفته دیروز با چراغ سبز ظاهر شد. درست مثل فرهنگیان در فاراک خرید بانک دی در دماوند هم با هدف حمایت سهم و سیگنال دهی به بازار رخ داده و طبیعتا هدف سهم خریدن نیست.



:: بازدید از این مطلب : 269
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بورس سی تو

مثل دوران کودکی که تو آسمون هواپیما میدیدم خوشحال میشدیم این روزها تریبون دارها همه چیز بازار رو رها کردند و چسبیدند به نوسانهای شاخص حول یک میلیون.
رقم یک میلیون به جز یک سقف روانی ساده هیچ چیز نیست و هیچ اعتبار تکنیکی نداره. زمانی که برمیگردیم زیرش به معنی ریزش نیست زمانی هم که میریم بالاش به معنی رشد نیست. کلا هیچی نیست !



:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بورس سی تو

نمودار سهم فاراک در ده سال

 سهم طی چند هفته گذشته به یک سقف معتبر برخورد کرد و حدود ۲۵ درصد اصلاح قیمتی داشت.

کم کم میشه به تقویت مجدد خریداران و خیز برای عبور از این سقف امیدوار بود. اگرچه هیچ قطعیتی در پیش بینی کوتاه مدت نیست و امکان نوسان منفی و اصلاح بیشتر قیمت وجود دارد. هرچقدر قیمت بیشتر اصلاح داشته باشه خرید جذاب تر خواهد بود. به شخصه بعد از شناسایی سود اخیر امروز مجدد سهامدار این سهم شدم و به رشد میانمدت خوشبینم. اگرچه این خوشبینی ممکنه از اساس اشتباه باشه.

از جمله جذابیت های این سهم افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی هاست که در مجمع سالانه سهم  صراحتا روی آن تاکید شد. از سایر شایعات سهم هم حتما بهتر از من مطلع هستید.



:: برچسب‌ها: سهم فاراک ,
:: بازدید از این مطلب : 239
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بورس سی تو

اصولا مجموعه فرهنگیان در فاراک گارد فروش داره ولی در یک سال گذشته بارها از این مدل چراغ سبزها برای سیگنال دادن به اهالی بازار و رشد سهم استفاده کرده. قصد خرید ندارند و صرفا نقش حمایتی بازی میکنند. گویا دیروز هم دو زیرمجموعه فعال بودند. نکته مثبیته

 

مجموعه فرهنگیان در فاراک گارد



:: برچسب‌ها: فاراک گارد ,
:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 ارديبهشت 1399 | نظرات ()

صفحه قبل 1 ... 6 7 8 9 10 ... 11 صفحه بعد