انتخاب بهترین جامبوبگ: 5 عامل کلیدی که باید بدانید
نوشته شده توسط : بورس سی تو

چکیده مقاله:

در این مقاله (لیست قیمت جامبوبگ + 5 عامل موثر در قیمت کیسه‌های پلی پرو پیلن) قصد داریم در رابطه با برخی از فاکتورهای مهم و تاثیرگذار در قیمت تمام شده‌ی کیسه جامبوبگ برای مشتری صحبت کنیم. البته باید این موضوع را در نظر داشت که قیمت محصول یکی از موارد قابل توجه در هنگام خرید بوده و بایستی مسائل مهم دیگر را نیز لحاظ کرد تا خریدی از هر نظر موفق و سودآور را تجربه کنیم.

همچنین جهت آشنایی شما عزیزان با برخی از محصولات شرکت، نام انواع کیسه جامبوبگ با لیست قیمت در بخش بعدی همین مقاله ارائه شده تا با قیمت تقریبی محصولات هیناپک نیز آشنا شوید.

قیمت جامبوبگ

جهت آشنایی با انواع کیسه جامبوبگ‌های پایدار کیسه بافت و اطلاع از قیمت آن‌ها علاوه بر مطالعه این مقاله می‌توانید با کارشناسان ما (09122112195) در ارتباط بوده تا در کنار دریافت مشاوره رایگان و کاربردی، از قیمت روز محصولات ما نیز مطلع شوید.

پایدار کیسه بافت همواره در تلاش است تا با تولید محصولات با کیفیت و کاربردی رضایت شما عزیزان را جلب کند، اعتماد شما به شرکت و محصولات پایدار کیسه بافت برای ما تعهد، مسئولیت و افتخار به همراه دارد.  https://mehraban-plast.com

تماس با هینا پک

 

 

لیست قیمت جامبوبگ و بیگ بگ

همانطور که در بخش اول این مقاله (لیست قیمت جامبوبگ + 5 عامل موثر در قیمت کیسه‌های پلی پرو پیلن) اشاره شده در اینجا قصد داریم لیست قیمت برخی از محصولات پایدار کیسه بافت را خدمت شما عزیزان ارائه کنیم تا از قیمت روز جامبوبگ مطلع شوید.

ابعاد کیسه جامبوبگ قیمت کیسه جامبوبگ
90*90*90 130.000 تومان
90*90*110 137.000 تومان
90*90*140 158.000 تومان
100*100*130 170.000 تومان
100*100*170 200.000 تومان
110*110*170 225.000 تومان
110*110*190 250.000 تومان
100*100*200 220.000 تومان

5 عامل موثر در قیمت کیسه‌های پلی پرو پیلن

در این بخش به برخی از عوامل تاثیرگذار بر قیمت کیسه جامبوبگ اشاره کرده و توضیحی مختصر پیرامون هر یک ارائه خواهد شد.

  • قیمت روز محصولات پتروشیمی
  • نوع مواد اولیه و مقدار مواد
  • دستگاه‌های خط تولید جامبوبگ
  • نوع دوخت کیسه جامبوبگ
  • برش استاندارد پارچه جامبوبگ

 

  • قیمت روز محصولات پتروشیمی

مواد پلی پروپیلن (polypropylene) یا همان pp که از جمله محصولات تولیدی شرکت‌های پتروشیمی بوده و در بازار بسیار پرمصرف می‌باشند، پایه و بخش اصلی مواد اولیه جامبوبگ‌ها محسوب می‌شوند. پس بدیهی است نوسان قیمت این محصول به طور مستقیم بر روی قیمت کیسه جامبوبگ و بیگ بگ تاثیرگذار باشد.

قیمت روز محصولات پتروشیمی و تاثیر آن بر قیمت جامبوبگ

قیمت این محصولات به صورت بورسی اعلام شده و هر هفته پس از تغییر، جهت سفارش‌گذاری و خرید در اختیار تولیدکنندگان مصنوعات پلاستیکی قرار می‌گیرد.

  • نوع مواد اولیه و مقدار مواد

یکی دیگر از 5 عامل موثر در قیمت کیسه‌های پلی پرو پیلن، نوع مواد اولیه و مقدار موادی است که در ترکیب اصلی تولید این نوع کیسه‌ها استفاده می‌شود. برخی از محصولات پتروشیمی هستند که با افزایش درصد آن‌ها در ترکیبات مواد اولیه جامبوبگ‌ها می‌توان تا حد زیادی روی قیمت تمام شده این نوع کیسه‌ها تاثیرگذار باشد.

برای مثال یکی از این مواد حجم دهنده‌ها هستند که بایستی درصد بسیار کمی در ترکیبات پایه‌ایِ کیسه‌های پلی پرو پیلن وجود داشته باشند، وجود این مواد باعث حجم دادن به کیسه و پایین آوردن قیمت آن می‌شود، از طرفی تاثیر مستقیم بر روی کاهش کیفیت کیسه جامبوبگ دارد و بسیاری از مشتریان از این موضوع اطلاعی ندارند.

همانطور که قبلا هم اشاره کردیم، قیمت تنها یکی ازپارامترهای خرید می‌باشد و بایستی نسبت به کیفیت محصول توجه بیشتری کرد. زمانی که فروشنده و یا تولیدکننده کیسه جامبوبگ به شما قیمت پایین‌تری از قیمت روز بازار ارائه می‌دهد، حتما از کیفیت محصول مطمئن شوید و درخواست تضمین کیفیت و مقاومت محصول را از ایشان داشته باشید.

دلیل تاکید ما بر این موضوع عواقب و خطراتی بوده که ممکن است در زمان بارگیری و حمل کیسه‌ها متوجه شما و پرسنل شما شود، که هزینه و آسیبی که به مجموعه شما وارد می‌کند چندین برابر بیشتر از قیمت پایین‌تر محصولی است که خریداری کرده‌اید. از همین رو همیشه اعتبار و سلامت خود و مجموعه خود را در اولویت قرار دهید تا از لحاظ مالی و جانی متضرر نشوید.

  • دستگاه‌های خط تولید جامبوبگ

یکی از عوامل مهمی که تاثیر بسیاری بر روی کیفیت پارچه کیسه جامبوبگ داشته، دستگاه‌های خط تولید جامبوبگ که در کارگاه‌های جامبودوزی نصب شده می‌باشند.

شاید این موضوع برای شما جای سوال داشته باشد که ارتباط دستگاه با پارچه جامبوبگ در چیست. اگر از فرآیند تولید کیسه جامبوبگ اطلاعاتی داشته و یا مقالات سایت www.hinapack.ir که در رابطه با جامبوبگ و مراحل تولید آن ارائه شده را مطالعه کرده باشید، حتما این موضوع را می‌دانید که استفاده از دستگاه‌های چینی در خط تولید می‌تواند باعث پایین آمدن کیفیت پارچه کیسه جامبوبگ شود.

دستگاه‌های چینی به دلیل دقت پایینی که دارند به طور معمول در بخش‌های مختلف پارچه برخی از نخ‌های تار یا پود پارچه را نبافته و به صورت آزاد از پارچه بیرون میزنند. این امر باعث می‌شود تا در زمان بارگیری کیسه جامبوبگ و یا جابه‌جایی آن به وسیله لیفتراک و یا جرثقیل به دلیل فشارهایی که بر بدنه کیسه وارد می‌شود، پارچه از همان نقطه پاره و دچار آسیب شود که بسیار خطرناک بودهو می‌تواند آسیب‌های جدی جانی و مالی برای شما و دیگر افراد در پی داشته باشد.

  دستگاه‌های خط تولید جامبوبگ و تاثیر آن بر قیمت جامبو بگ

پس در هنگام خرید حتما با تولیدکنندگانی همکاری کنید که از دستگاه‌های با کیفیت و روز دنیا در خط تولید خود استفاده می‌کنند. پایدار کیسه بافت از آغاز کار خود تا به حال همواره بر این موضوع تاکید و اصرار داشته که در کارگاه‌های تولیدی خود از دستگاه‌های جامبودوزی روز دنیا استفاده کنند، و نتیجه این امر رضایت‌مندی مشتریان از محصولات تولیدی پایدار کیسه بافت می‌باشد.

جهت دریافت اطلاعات تخصصی و فنی و همچنین مشاوره کاربردی در این رابطه می‌توانید با کارشناسان پایدار کیسه بافت  (09122112195) در ارتباط باشید.

  • نوع دوخت کیسه جامبوبگ

نوع دوخت درزهای کیسه جامبوبگ و همچنین اتصال تسمه‌ها به بدمه کیسه و دوخت آن‌ها بسیار تخصصی و مهم است. در این بخش علاوه بر لزوم استفاده از نخ‌های مخصوص و با کیفیت در فرآینده دوخت، بایستی دوخت‌ها توسط افراد مجرب و فنی انجام شوند، زیرا فشار وارده بر کیسه جامبوبگ بسیار زیاد بوده و باید بتوان به درستی آن را مهار کرد.

دوخت اصولی و درست بخش‌های مختلف بدنه کیسه جامبوبگ می‌تواند تا حد زیادی در کارایی و طول عمر کیسه جامبوبگ دخیل باشد. پس در هنگام خرید به این موضوع نیز دقت داشته باشید. به طور معمول کارگا‌ه‌ها و کارخانجاتی که به طور تخصصی فعالیت کرده و محصولات استاندارد تولید می‌کنند تمامی این موارد را رعایت کرده و در نظر می‌گیرند.

  • برش استاندارد پارچه جامبوبگ

شاید موضوعی که کمتر به آن توجه شود ابعاد برش خورده و دوخته شده‌ی کیسه جامبوبگ می‌باشد. رعایت این موضوع می‌تواند تاثیر بسیاری در کارایی، مقاومت و حتی شکل ظاهری کیسه جامبوبگ داشته باشد.

اگر در هنگام برش پارچه جامبوبگ ابعاد استاندارد رعایت نشوند در هنگام دوخت با مشکل مواجه شده و همچنین در زمان بارگیری فشار بسیار زیادی به درزهای بدنه کیسه جامبوبگ وارد می‌شود. پس باید دقت داشت که طول برش‌ها به درستی و استاندارد اعمال شوند.

همانطور که گفتیم شاید در نگاه اول در کیسه جامبوبگی با این ابعاد و حجم، چند سانتی‌متر کمتر و یا بیشتر بودن پارچه تاثیری نداشته باشد، اما افرادی که از این موضوع مطلع هستند و شناخت کافی دارند متوجه تغییر شکل ظاهری کیسه نیز می‌شوند و همچنین عدم تقارن و تعادلی که ممکن است در بدنه کیسه ایجاد کند.

در این مقاله (لیست قیمت جامبوبگ + 5 عامل موثر در قیمت کیسه‌های پلی پرو پیلن) علاوه بر درج لیست قیمت انواع کیسه جامبوبگ، سعی شد اطلاعاتی مختصر، مفید و کاربردی در رابطه با عوامل تاثیرگذار بر قیمت کیسه جامبوبگ حضور شما عزیزان ارائه شود. جهت دریافت مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت روز انواع کیسه جامبوبگ، بیگ بگ و تسمه جامبوبگ می‌توانید با کارشناسان ما (09122112195) در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس با شرکت هینا پک

دیگران این موارد را نیز جستجو کرده‌اند:

لیست قیمت جامبوبگ

5 عامل موثر در قیمت کیسه‌های پلی پرو پیلن

انواع کیسه جامبوبگ با لیست قیمت

تاثیر مستربچ در قیمت جامبوبگ

خرید و فروش جامبوبگ دست دوم

فروش جامبوبگ در ابعاد مختلف

خرید و فروش جامبوبگ دست دوم

فروش جامبوبگ نو و دست دوم در ابعاد مختلف

خرید جامبوبگ دست دوم در تهران و شیراز

جامبوبگ ولودار دست دوم

فروش تسمه جامبوبگ

تولید کننده جامبوبگ و بیگ بگ

فروش جامبوبگ از کارخانه

خرید جامبوبگ با قیمت مناسب از تولیدکننده

قیمت جامبوبگ صادراتی

خرید جامبوبگ با قیمت کارخانه

تولیدکننده کیسه پلی پرو پیلن

خرید کیسه جامبو

قیمت کیسه polypropylene

لیست قیمت گونی جامبو بگ

بهترین فروشنده بیگ بگ 1 تنی

خرید جامبو بگ ولودار در مشهد

قیمت جامبوبگ تهران

لیست قیمت انواع کیسه جامبو

خرید جامبوبگ خاک

قیمت روز کیسه جامبوبگ

فروش انواع تسمه جامبوبگ در تناژ عمده

جامبوبگ اصفهان

Jumbo bag with valve

خرید جامبوبگ سیمان

تولید کننده جامبوبگ در تهران

فروش مستقیم جامبوبگ در ایلام و کرمانشاه

خرید جامبوبگ 8 بند 2 تنی





:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 تير 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: